看板 Baseball_Sim 關於我們 聯絡資訊
Go to the OOTP tab, beside the question mark. Select OOTP preferences, and select the FaceGen tab. Change the FaceGen mode to one of the troubleshooting modes. I'm using Troubleshooting Mode 2; it works! ※ 引述《jingze (jing)》之銘言: : 剛接觸這款12 還在摸索階段 : 選完球隊以後 在陣容的地方 : 球員都沒有臉 只有隊徽 : 想請教各位大大 要怎樣才能顯示出來 -- █◥ █ ▊ ◢◣ █ ◥ █ █ ▊ ◢ ◣ █ ◥ █ █ ▊ ◢▇▇▇◣ █ ◥█ ▼ n ◣▼ ◢ ◣ -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 123.194.133.141