作者pikachain (strawberry princess)
看板Create
標題[分享] 翻唱紅豆的over the rainbow
時間Tue Apr 29 02:35:19 2008
我用199的麥克風錄下來了~
因為紅豆的配樂真的太好聽~
ㄎ~
^///^
忍不住啾兩下~~~
http://www.wretch.cc/blog/pikachain&article_id=14098153
over the rainbow
Somewhere over the rainbow, way up high 在比彩虹高的地方
There's a land that I heard of once in a lullaby 我曾經在搖籃曲中聽到一塊樂土
Somewhere over the rainbow, skies are blue 在彩虹之上的某個地方,天空很蔚藍
And the dreams that you dare to dream really do come true 只要你想的夢,都會實現
Someday I'll wish upon a star 有一天,我會對著星星許願
And wake up where the clouds are far behind me 然後在雲端的地方醒來
Where troubles melt like lemon drops 在那裡煩惱像檸檬汁一樣溶化
Away above the chimney tops 遠離煙囪的頂端
That's where you'll find me 在那邊你就可以找到我
Somewhere over the rainbow, bluebirds fly 在比彩虹高的地方,青鳥飛翔著
Birds fly over the rainbow 青鳥越過了彩虹
Why then, oh why can't I? 那麼,我為何不能?
If happy little bluebirds fly 如果快樂的小青鳥
Beyond the rainbow 可以飛過彩虹
Why, oh why can't I? 那麼,我為何不能?
--
http://www.wretch.cc/blog/pikachain
我的王國~
--
※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc)
◆ From: 61.67.124.63
推 tooodark:人聲太大聲有點恐怖XD 04/29 10:22
→ marujan:XD 04/29 13:05
推 harlemk416:我只是把兩段midi組合起來啊! 不是我編的阿! 04/29 13:56
推 harlemk416:樓上是提醒一下路過的人... XD 04/29 13:56
→ pikachain:我改版了~改成平常唱法~ 04/29 20:43
→ pikachain:童歌唱唱~開心~ 04/29 20:54