看板 Liverpool 關於我們 聯絡資訊
還需要多說嗎? 語末的YNWA說明一切 會將這四個英文字母刺在身上的男人 會因為被冰幾場就說要走 他奶奶的 我才不信 http://i1.hoopchina.com.cn/blogfile/201310/29/138304031130935.jpg
http://i3.hoopchina.com.cn/blogfile/201310/29/138304107223235.jpg
※ 引述《lovejill2004 (罐)》之銘言: : "I won't be at Anfield if I don't play football" : In an interview with Danish TV3 SPORT Daniel Agger said that he is not : interested staying at Liverpool if he is not playing. : "First and foremost, if I'm not playing," Agger answers questions from TV3 : SPORT about what it will take him leaving Liverpool. : "If the manager thinks that I'm not good enough, then that can get me away : from Liverpool. "I'm here to play football, nothing else." : "So if I'm not playing football, I will not be here anymore." : 怎麼跟去年的斯柯特有點像... : 沒辦法我們沒有歐戰 : 聯賽盃也提早打包 : 只剩下聯賽跟足總盃 : 能亮相的場次實在不多 : 羅傑斯要怎麼輪替就顯得特別重要 : 畢竟今年若是踢出好成績 : 明年絕對需要提升板凳深度 : 阿格非留不可 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 36.231.12.194 ※ 編輯: GerardPique 來自: 36.231.12.194 (10/29 22:27)
taiwan3135:QQ 不離不棄 是我阿哥 10/29 23:37
gull2053:看到都要飆淚了QAQ五阿哥我愛你啊!!! 10/30 00:53
alenn:真的該燙一件Agger的球衣T_T 10/30 00:59
carsly:我一直以為他是有傷才沒上 10/30 01:32
xxxcristo:Forever red!! Q_Q 10/30 01:58
madduxowen:他傷好一陣子了 但傷的不是時機 正好在三後衛二前鋒 10/30 02:02
lane34:Agger推特說請大家停止討論 他很快就會回到陣中 10/30 11:02
kimi206rc:亨利的紅襪今天拿下WC了,接下來換我們奪冠 10/31 12:23
ajfever:亨利心情大好 多撥點錢給利物浦吧 10/31 13:37
mesenchymal:哈哈,大家跟我想的一樣! 10/31 14:54
pcmaner:J.H 表示:太好了!!我奇檬子好,就多撥一點錢給你們吧 >.^ 10/31 19:34