→ Shona :香港的捧油你好! 係唔係翁板人都很好! (廣東話亂打 12/28 21:51
→ mOnieeee :哈哈不錯嘛XD "係唔係"用的很好XD 12/29 01:17
推 allyp7985 :我會 點解~~~~~~~~ 12/29 21:08
→ mOnieeee :樓上"好叻"XDD 可惜我不會台語(哭) 12/30 16:14
推 allyp7985 : ^^^^ 為了這句去google XD 12/30 20:04
→ allyp7985 :金多蝦你應該會吧 :P 12/30 20:04
推 Shona :還有 HOOSE 12/30 20:45
→ Shona : HOSEE orz|||我打錯 12/30 20:46
→ mOnieeee :我會呀:P 台語歌我會唱 就是不會聽和講台語XDDD 12/31 01:55