看板 foreigner 關於我們 聯絡資訊
※ 引述《funkyjojo (researching)》之銘言: : ※ 引述《rosemaryeve (LilleFisk)》之銘言: : : 希望能夠找到可以一起說說挪威文的朋友~ : : 前年我從挪威結束交換學生生活,現在只能和朋友通信, : : 希望可以遇到願意用挪威文和我聊聊天的朋友,不然我都只能自言自語.... : : hi, snakker du Norsk? : : jeg var utv til. norge i 2007. jeg laeret norsk for nest et aar og vil : : ikke glemt. so haaper jeg kan finne noe kan vi bare chatter, paa norsk. : : p.s.不限定是哪一國人,只是要有說的機會。 : heisann rosemaryeve, : jeg er ei jente fra norge som har bodd her i taiwan i 3.5 aar. : jeg gaar paa 成功大學, 2. aaret mastergrad, og haaper paa aa : faa meg jobb her naar jeg er ferdig, for ett aar ihvertfall, : mens kjaeresten min er i militaertjeneste (han er fra 新竹). : men vi har lyst til aa flytte til norge etterpaa :P : jeg savner norge ganske mye for tiden, men jeg vet at naar jeg drar : tilbake kommer jeg til aa savne taiwan hahah. : hvor i norge var du? har du noen boeker fortsatt fra da du laerte norsk? : kjaeresten min skal begynne aa laere, men vi har ikke boeker saa jeg : lager egen laerebok ^^ : ikke ofte jeg treffer noen som har vaert til norge, og spesielt ikke : noen som har laert norsk!! saa det var kjempe koselig aa se deg her. : mvh, johanna hallo, johanna saa hygglig aa se deg!! vi kan reise paa 17.5 hvis du vil~~^_____^ for et aar var jeg paa Nesodden (nest Oslo, andre siden av fjord) ˙Oslo ^ / \ / ^ \ / \ \ /˙Nesodden og hvor av norge comemr du fra? hvor er du naa? paa 新竹 eller 台南? savber jeg oslofjord mest. jeg svoommer hvar dag i sjoo i sommerdag. ogsaa savner paere i hage vaas og fersk leverpostei.....XPhaha jeg had ikke de boker(heter: paa vei) hjem med meg, bare litt noen paper faa jeg i norsk kurs. og venner min commer for besooke bare sommer, so....faa jeg ikke naa. zy(navn min i mandarine hoore ut som z y i norsk) -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 59.115.98.97
funkyjojo:haha...saa supert!! 58.114.104.216 11/02 01:45