精華區beta Buzz_Theater 關於我們 聯絡資訊
Baenin Drengurrin litli hann krypur a kned Krossleggur hendurnar svo gud fai sed Uss - hljott - hvad? Drengurrin litli sem baenir fer med Godi gud fardu ei mommu fra Hun hattar mig og badar og er mer hja Svo klaedir hum mig i nattfot hly Gud blessi pabba eg gleymdi pvi Pegar hugsa eg um pad sem gerdist i dag Kemur upp i huga mer litid lag Eg ma ei haetta baenina vid Fyrirgefdu gud eg vel pig bid Nattfotin min eru hettu med I hettunni hofudid vel eg fel Hun augu min hylur og ennid med Enginn veit ad eg par er Takka Ter gud fyrir Godan dag Gleymdi eg einhverju, hvad var TaD Eg bad fyrir pabba og hugsaDi um Tig Ja nu man eg, GuD blessi mig Drengurrin litli hann saevur nu gott Dagurrin lidin, kommen er nott Uss - hljott - hvad? Drengurrin litli sem baenir fer med --------------------------------------------------------------以下為英譯 The Prayer The little boy is sitting on his knees Crosses his hands so God can see Hush-quiet-what? The little boy who saves his prayers Good God don't go away from mama She washes me and puts me to bed and stays with me Then she dresses me in warm pyjamas God bless papa I forgotten it When I think of what happened today A little song comes to mind I may not quit my prayer Forgive me God, I ask you kindly My pyjamas got a hood In my cap I hide my head She covers my eyes and my forehead too Nobody knows I'm there Thank you God for a good day Did I forget something, what was it I prayed for daddy and thought of you Yes now I remember, God bless me The little boy sleeps well The day is over , the night has come Hush-quiet-what? The little boy who saves his prayers