精華區beta Buzz_Theater 關於我們 聯絡資訊
Pabbi minn O pabbi minn Hve undursamleg ast thin var O pabbi minn Thu avalt tokst mitt svar Aldrei var neinn, Svo astudlegur eins og thu O pabbi minn Thu atid skildir allt Lidin er tid Er leiddir thu mig litid barn Brosandi blitt Thu breyttir sorg i gledi O pabbi minn Eg dadi thina lettu lund Leikandi katt Thu lekst ther a thinn hatt O pabbi minn Hve undursamleg ast thin var Askunnar omar Ylja mer i dag Lidin er tid Er leiddir thu mig litid barn Brosandi blitt Thu breyttir sorg i gledi O pabbi minn Eg dadi thina lettu lund Leikandi katt Thu lekst ther a thinn hatt O pabbi minn Hve undursamleg ast thin var Askunnar omar Ylja mer i dag O pabbi minn, O pabbi minn, O pabbi minn --------------------------------------------------------------以下為英譯 My papa O my Papa How wonderful your love was O my Papa You always took my side There never was one As loving as you O my Papa You always knew me well Time has passed Since you held my child's hand Smiling sweetly You turned sorrow to joy O my Papa I loved your joyful spirit With happy ease You played in your own way O my Papa How wonderful your love was Childhood memories Warm me today Time has passed Since you held my child's hand Smiling sweetly You turned sorrow to joy O my Papa I loved your joyful spirit With happy ease You played in your own way O my Papa How wonderful your love was Childhood memories Warm me today O my Papa , O my Papa , O my Papa