精華區beta TXT 關於我們 聯絡資訊
05. Deep Down (頭上長出的角是我的王冠) 作詞/作曲 Gregory Aldae Hein, Alexander Izquierdo, Dwayne "Supa Dups" Chin Quee,Evan Gartner, Fallen, danke, Hwang Yubin, YEONJUN, EL CAPITXN, Igyeong (wavecloud), Jeon Jieun, Carson Thatcher, Grant Yarber, Anthony Russo, Song Jaegyeong, "hitman" bang, Kim Inhyeong, Lee Seuran 某一天突然 長出了角 令人羞恥的心情 腦筋一片空白 在被窩裡hiding 唯有我獨自different 即使無止盡的逃跑 終究會碰觸到自己和角 深沉的黑暗裡 在折斷你之前我明白了 沒有了你就沒有了我 Telling me 答案是什麼 Telling me 現在知道了吧 與眾不同就是我吧 So deep down I need you more Now I see what I can see It’s a crown 讓我閃閃發光 與眾不同 what I need So deep down I need you more More more more more More more more more More more more more Deep down I need you more More more more more (Telling me) More more more more (Telling me) More more more more (Telling me) Deep down I need you more More more more more More more more more More more more more Deep down I need you more More more more more (Telling me) More more more more (Telling me) More more more more (Telling me) Deep down I need you more 漫漫徬徨之後 終於得知了真相 解答便在不遠處 A big crown on me 再也不是醜陋不堪的角 You’re my silver lining 雖然逃跑了 也試著閃避了 命運就是如此討人厭 明朗地帶領著我的光 總是使我閃閃發光的你 是如此燦爛鮮明 Telling me 我的不同之處 Telling me 創造了我 Telling me, one and only So deep down I need you more 不是缺點也不是汙點 專屬於我的 那特別的one and only So deep down I need you more More more more more More more more more More more more more Deep down I need you more More more more more (Telling me) More more more more (Telling me) More more more more (Telling me) Deep down I need you more More more more more More more more more More more more more Deep down I need you more More more more more (Telling me) More more more more (Telling me) More more more more (Telling me) Deep down I need you more -- 翻譯by littlered555 @PTT-TXT 轉載請註明出處 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 112.105.154.198 (臺灣) ※ 文章網址: https://www.ptt.cc/bbs/TXT/M.1697182373.A.099.html
abrtmsy : 推推~ 10/13 19:59
LV0822mv : 推推! 10/18 13:59