精華區beta cat 關於我們 聯絡資訊
柏萊富成貓飼料 Everyday Adult Cat http://blackwoodpetfood.com/recipes/everyday-adult-cat/ 成份(Ingredient) Chicken Meal, Brown Rice, Ground Grain Sorghum, Millet, Chicken Fat (Preserved with Mixed Tocopherols), Egg Product, Herring Meal, Brewers Dried Yeast, Dried Plain Beet Pulp, Natural Flavor, Whole Ground Flaxseed, Menhaden Fish Oil, Lecithin, Carrot, Celery, Beet, Parsley, Lettuce, Watercress, Spinach, DL-Methionine, Potassium Chloride, L-Lysine, Salt, Taurine, Choline Chloride, Cranberry, Calcium Carbonate, Yucca Schidigera Extract, Monosodium Phosphate, Vitamin E Supplement, Niacin Supplement, Organic Dried Kelp, Thiamine Mononitrate, Pyridoxine Hydrochloride, Riboflavin Supplement, Ascorbic Acid, Biotin, d-Calcium Pantothenate, Vitamin B12 Supplement, Vitamin A Acetate, Vitamin D3 Supplement, Citric Acid, Folic Acid, Iron Sulfate, Zinc Sulfate, Zinc Proteinate, Iron Proteinate, Copper Sulfate, Zinc Oxide, Manganese Sulfate, Manganese Proteinate, Copper Proteinate, Manganous Oxide, Sodium Selenite, Calcium Iodate. 雞肉粉,糙米,碾碎高粱,小米,雞脂肪(保存混合生育酚),鯡魚粉,蛋製品,乾燥啤 酒酵母,乾燥甜菜漿,天然香料,磨碎整粒亞麻籽,鯡魚油,卵磷脂,胡蘿蔔,芹菜,甜 菜,香菜,生菜,西洋菜,菠菜,DL-蛋氨酸,氯化鉀,L-賴氨酸,鹽,牛磺酸,氯化 膽鹼,蔓越莓,碳酸鈣,絲蘭提取物,磷酸二氫鈉,維生素E,菸酸,有機乾海帶,硫胺 素,鹽酸吡哆醇,核黃素,抗壞血酸,維生素H,D-泛酸鈣,維生素B12,維生素A醋酸酯 ,維生素D3,檸檬酸,葉酸,鐵,硫酸鐵,硫酸鋅,硫酸鋅蛋白,鐵蛋白,硫酸銅,氧化 鋅,硫酸錳,錳蛋白,銅蛋白,氧化錳,亞硒酸鈉,碘酸鈣。 保證分析 Crude Protein MIN 30% Crude Fat MIN 17.0% Crude Fiber MAX 3.0% Moisture MAX 10% Ash MAX 7.0% Omega 6 MIN 3.3% Omega 3 MIN 0.65% 碳水化合物 36.7% DMB