精華區beta lyrics 關於我們 聯絡資訊
Winter Wonderland (Dick Smith/Felix Bernard/Portuguese;Lysias Enio) Lisa Ono: vocal, acoustic guitar Steve Sacks: alto flute, arrangement Keisaku Takahashi: acoustic piano Ki-ichiro Komobuchi: acoustic bass Astoshi Ishikawa: drums, percussion ------------------------------------------------ Abro a janeia olho pro ceu A lua nua no carrossel Noite feliz tanto que eu quis Walkin' in a winter wonderland Voce chegou e foi fatal Quando sorriu e me abracou Lua de mel beijos de sal Walkin' in a winter wonderland Na ponta do dedo, uma estrela Voce foi o presente que eu pedi No meu coracao o paraiso A seu lado estou em wonderland Voce chegou e foi fatal Quando sorriu e me abracou Lua de mel beijos de sal Walkin' in a winter wonderland Gone away is the bluebird Here to stay is a new bird He sings a love song as we go along Walkin' in a winter wonderland In a meadow we can build a snowman And pretend that he is Parson Brown He'll say are you married We'll so no man, But you can do the job when you're in town Abro a janeia olho pro ceu A lua nua no carrossel Noite feliz tanto que eu quis Walkin' in a winter wonderland -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 61.66.75.127