精華區beta lyrics 關於我們 聯絡資訊
DAMN FIGHT 作詞︰AKIRA for googoleplex muzic 作曲︰AKIRA for googoleplex muzic SISTAS and BROTHAS 手ぐすねひいて待っててもまだ 僕らの描く図に 近づけないワケって何だ? 'EASY! FOR ME' 大腕振ってお別れ TO MY HOMIES あれからの日々は 僕をどこへ連れてくの? (先週も) I CHECKED 雑誌のカラーページ (懸賞の) 高級車はずした GIVE IT A TRY LIFE'S A DAMN FIGHT FEELING IS RIGHT THE WAY TO MAKE THE THINGS FINE DON'T WANNA CRY WITH A DAMN FIGHT FEELING IS RIGHT TO MAKE THE COOL COOL TIMES LIVING IS LEARNING これまでのライバルは何人? 僕らの行く手に 石を並べてる犯人! 大切なのは 忘れかけてる「冷静さ」+「調和」 「勝者の哲学」そして「敗者の美学」 だから… (大金も) 高いだけの買い物も (最近もう) ちょっとどうでもいいかも GIVE IT A TRY LIFE'S A DAMN FIGHT FEELING IS RIGHT THE WAY TO MAKE THE THINGS FINE DON'T WANNA CRY WITH A DAMN FIGHT FEELING IS RIGHT TO MAKE THE COOL COOL TIMES GIVE IT A TRY LIFE'S A DAMN FIGHT FEELING IS RIGHT THE WAY TO MAKE THE THINGS FINE DON'T WANNA CRY WITH A DAMN FIGHT FEELING IS RIGHT TO MAKE THE COOL COOL TIMES いつも何かが足んない うずき出すこの体内 JUST FEEL THE REAL 現実ならバイバイ 世代的にはHi-fi!? JUST FEEL THE REAL GIVE IT A TRY LIFE'S A DAMN FIGHT FEELING IS RIGHT THE WAY TO MAKE THE THINGS FINE DON'T WANNA CRY WITH A DAMN FIGHT FEELING IS RIGHT TO MAKE THE COOL COOL TIMES GIVE IT A TRY LIFE'S A DAMN FIGHT FEELING IS RIGHT THE WAY TO MAKE THE THINGS FINE DON'T WANNA CRY WITH A DAMN FIGHT FEELING IS RIGHT TO MAKE THE COOL COOL TIMES -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 61.223.72.44