精華區beta lyrics 關於我們 聯絡資訊
Burhan G Album:Burhan G 發行年度:2010年1月 發行者:Copenhagen Records 製作: Burhan G, Filip Melchior, Fridolin Nordso, Jon & Jules... 內容類型: Electronica Sovnlos Jeg troede det shit bare var en kliche Men da du kiggede p mig Flte jeg vi sku' vre sammen for evigt (uh uh uhh) Men s let var det ik' Jeg mener det vi havde sammen var unikt Nr vi gik ud af dren Ud i natten s var det vk Og vi besluttede At vi sluttede Ja vi sagde begge stop S jeg prvede f det vk F det ud af min krop Men mine tanker holder mig vgen nu Og jeg ved det Ja jeg ved det Ja ved det jo godt At vi lukkede det i Men jeg m bne det op bne op fr jeg gr itu Jeg hrer mig selv sige.. Hallo Gad vide om du kan hre mig nu? Jeg tndte lys i mit vindue Jeg tnker p om du kan se det? Vandrer du mon ogs rundt alene? (alene?) Vil dit hjerte ej heller hele? (hele?) Kommer der ntter som vi stadig kan dele Jeg ligger svnls her til den dag du str her igen! (ahh aahh aaahhh) Som magneter Blev vi draget mod hinanden S vi gik gennem ild og vand Og kmpede for krligheden Indtil den forsvandt (h hh) Ja vi besluttede At vi sluttede Ja vi sagde begge stop S jeg prvede f det vk F det ud af min krop Men mine tanker holder mig vgen nu (h hh) Og jeg ved det Ja jeg ved det Ja ved det jo godt At vi lukkede det i Men jeg m bne det op bne op fr jeg gr itu Jeg hrer mig selv sige.. Hallo.. HALLOOO Gad vide om du kan hre mig nu? (uh uhh) Jeg tndte lys i mit vindue Jeg tnker p om du kan se det? Vandrer du mon ogs rundt alene? (alene?) Vil dit hjerte ej heller hele? (hele?) Kommer der ntter som vi stadig kan dele? (uh uuhh) Jeg ligger svnls her til den dag du str her igen! Jeg svver rundt Mellem tid og sted Jeg svver rundt nu (svver rundt nu) Mellem drm og virkelighed Jeg vil s gern' vide (vil s gern' vide) Om du ku' hent' mig ned (om du ku' hent' mig ned?) Er der mon en chance (er der mon en chance?) For du ku' ligge ved min side igen! Jeg hrer mig selv sige HALLO.. Hallo HALLO Gad vide om du kan hre mig nu? (kan du hre mig?) Jeg tndte lys i mit vindue Jeg tnker p om du kan se det? (uuhh) Vandrer du mon ogs rundt alene? (alene?) Vil dit hjerte ej heller hele? (hele?) Kommer der ntter som vi stadig kan dele? (uh uh) Jeg ligger svnls her til den dag du str her igen.. igeeen http://www.youtube.com/watch?v=Tl81kRVKxho 
-- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 114.27.128.246