精華區beta lyrics 關於我們 聯絡資訊
01.Amapola 02.Besame Mucho 03.Les Feuilles Mortes (Autumn Leaves) 04.Mi Manchi 05.Somos Novios (It's Impossible) (duet with Christina Aguilera) 06.Solamente Una Vez 07.Jurame 08.Pero te Extraño 09.Canzoni Stonate 10.L'Appuntamento (Sentado a' Beira do Caminho) 11.Cuando Me Enamoro (Quando m'innamoro) 12.Can't Help Falling in Love 13.Because We Believe 14.Ama Credi e Vai (Because We Believe) Japan Bonus Track 15.Somos Novios (It's Impossible) (duet with Rimi Natsukawa) Amor [Spanish Version Of The Album] 01.Besame Mucho 02.Cancion Desafinada (Spanish version of Canzoni Stonate with Stevie Wonder) 03.Solamente Una Vez (Spanish version of You Belong To My Heart) 04.Somos Novios (It's Impossible) (with Christina Aguilera) 05.Jurame (with Mario Reyes) 06.Pero Te Extraño 07.Las Hojas Muertas (Spanish Version of Autumn Leaves) 08.Momentos 09.Me Faltas Mi Manchi (with Kenny G) 10.Cuando Me Enamoro (Spanish version of Quando m'innamoro) 11.Porque Tu Me Acostumbraste 12.Amapola 13.Verano (Estate) (with Chris Botti) 14.Nuestro Encuentro (Spanish version of L'Appuntamento)