精華區beta lyrics 關於我們 聯絡資訊
Fa una nit clara i tranquil.la, hi ha la lluna que fa llum, els convidats van arribant i van omplint tota la casa de colors i de perfums. Heus aqui a Blancaneus, en Pulgarcito, els tres porquets, el gos Snoopy i el seu secretari Emili, i en Simbad, l'Ali-baba i en Gullivert. Oh, benvinguts, passeu passeu, de les tristors en farem fum. A casa meva es casa vostra si que hi ha cases d'algu. Hola Jaimito, i dona Urraca, en Carpanta, i Barba-azul, Frankenstein, i l'home-llop, el compte Dracula, i Tarzan, la mona Chita i Peter Pan. La senyoreta Marieta de l'ull viu ve amb un soldat, els Reis d'Orient, Papa Noel, el pato Donald i en Pasqual, la Pepa maca i Superman. Oh, benvinguts, passeu passeu, de les tristors en farem fum. A casa meva es casa vostra si que hi ha cases d'algu. Bona nit senyor King Kong, senyor Asterix i en Taxi-Key, Roberto Alcazar i Pedrin, l'home del sac, i en Patufet, senyor Charlot, senyor Obelix. En Pinotxo ve amb la Monyos agafada del bracet, hi ha la dona que ven globus, la familia Ulises, i el Capitan Trueno en patinet. Oh, benvinguts, passeu passeu, de les tristors en farem fum. A casa meva es casa vostra si que hi ha cases d'algu. A les dotze han arribat la fada bona i ventafocs, en Tom i Jerry, la bruixa Calixta, Bambi i Moby Dick, i l'emperadriu Sissi. I Mortadelo, i Filemon, i Guillem Brown, i Guillem Tell, la caputxeta vermelleta, el llop ferotge, i el caganer, en Cocoliso i en Popeye. Oh, benvinguts, passeu passeu, ara ja no falta ningu, o potser si, ja me n'adono que tan sols hi faltes tu. Tambe pots venir si vols, t'esperem, hi ha lloc per tots. El temps no conta, ni l'espai, qualsevol nit pot sortir el sol -- 離開我 最好在我愛到瘋狂的時候 離開我 最好在你依然年輕的時候 離開我 最好現在離開我 離開我 最好你現在就走 離開我 最好在我愛到心痛的時候 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 218.166.72.118