精華區beta lyrics 關於我們 聯絡資訊
A Bhuinnean Bhui is e mo chra do lui Is do chnamha sinte ar leaca lom' Is nach dtearn tu dith no dolaidh sa tir Is narbh fhearr leat fion no uisce poill. Da gcuirfea sceala fa mo dhein Go raibh tu i ngeibhinn no i ndeacair iot' O bhainfinnse beim ar Loch Mhic an Ein A fhliuchfadh do bheal is do bhrollach sios. Ni hiad bhur n-eanlaith ata me ag eagaoin An chuach, an traona na an chorr-bhreac Ach an Buinnean Bui, a bhi lan de chroi Is gur cosuil liom fein e i snua is i ndreach. Bhiodh se ag siorol na di Is deir daoine go mbim ar an nos sin seal Is nil braon da bhfuighinn nach ligfinn sios Ar fhaitios go bhfuighinn fein bas den tart! Is e 'd'iarr mo stor orm ligint den ol No nach mbeinnse beo ach seal beag gearr: Is e duirt me lei gur chan si an bhreag No go mb'fhaide do mo shaol an braon seo a fhail. Nach bhfeiceann tu ean an phiobain reidh Go dteachaidh si in eag den tart ar ball? Is a dhaoine cleibh, fliuchaigi bhur mbeal No ni bhfuighidh sibh braon i ndiaidh bhur mbais! Oh Yellow Bittern, alas to see you stretched And your bones there lying on bare flagstones You did no harm at all in the country And would just as prefer ditch water to wine Had you only sent me a message That you were in a quandry, in need of a drink I would have broken the ice on the lake To wet your beak and all the way down to your breast. I'm not lamenting your ordinary birds The cuckoo, the corncrake or the dappled heron But the yellow bittern of the great heart Who was just like me in many ways He was always fond of the sup And people say I'm fond of a drop myself Whatever drink comes my way, it's down it goes For fear that I might one day die of thirst! And my darling asked me to give up the booze Or I'd only be alive a short while more, I told her straight out she was telling a lie And that the drink extended my life's span. Don't you see that bird with the smooth neck That only a while ago perished with the thirst? Ah, my pleasant people, wet your whistles Because after death ye won't get a drop! -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.csie.ntu.edu.tw) ◆ From: 218.166.84.130