精華區beta lyrics 關於我們 聯絡資訊
Do chomhra s’ do chairdeas Ba mhian liom I gconai ‘s oro gra mo chroi Scealta is amhrãin Go haosta le sleibhte Cruaidh ‘s croga le haois Slan le na laethe a bhi seal go haerach Slan le na laethe a bhi Slan leis an oiche A casadh orainn do’n chead uair Slan le na laethe bhi Ag amhare ar an fharraige ‘s an ghrian ar a’tsaile ‘s oro gra mo choi Scealta fa Bhalar sna tri Mhici Gorra Oileain seanda mar fhis Slan le na laethe a bhi seal go haerach Slan le na laethe a bhi Slan leis an oiche A casadh orainn do’n chead uair Slan le na laethe bhi Bi liom a storin Samhradh go geimhreadh Run mo mhile stor Slan le na laethe a bhi seal go haerach Slan le na laethe a bhi Slan leis an oiche A casadh orainn do’n chead uair Slan le na laethe bhi Translation Your protection and your friendship Were always desired, and my heart's great love Stories and songs Old as the mountains Strong and brave with age. Goodbye to the days that were, turning so lightheartedly Goodbye to the days that were Goodbye to the night Turning on the first hour Goodbye to the days that were. At the sight of the sea and the sun on the seashore and the great love of my heart were stories and Balar (?) in three Mici Gorra (?) Ancient islands like a vision (or dream) I had a sweetheart From summer up to winter My dearest love. -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.csie.ntu.edu.tw) ◆ From: 218.166.79.27