精華區beta lyrics 關於我們 聯絡資訊
Text: J. Berg Musik: J. Berg/M.Sko"ld Skiva: Du & jag do"den Jag sko"t en DJ sent iga*r Blodet sta"nkte, blev en Pollock i hans ba*s Jag flyr genom en nedsla"ckt korridor Och mitt indiehja"rta sla*r och sla*r och sla*r Jag sta*r pa* en flygplats och va"ntar pa* ka"nslan En man vid en avsats, en iskall Michael Caine Och alla som a"lskat dig har hatat mig av ra"dsla Fo"r att jag ska se dem som offer vid Palace & Main Jag skjuter allting framfo"r mig Som Robin Wright-Penn go"r i State of Grace Du har allting jag sagt pa* tape Sa* du tror du har en framtid utan mig Jag sta*r pa* en flygplats och va"ntar pa* ka"nslan En man vid en avsats, fo"rkla"dd till Michael Caine Och alla som a"lskat dig har hatat mig av ra"dsla Fo"r att jag ska se dem som offer vid Palace & Main Jag sta*r pa* en flygplats och va"ntar pa* ka"nslan En man vid en avsats En iskall Michael Caine Och alla som a"lskar dig fa*r la"ra sig att va"nta Min plan a"r att va"nta vid Palace & Main -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 218.175.87.45