精華區beta lyrics 關於我們 聯絡資訊
Text: J. Berg Musik: J. Berg Skiva: Du & jag do"den Jag var la"nge ensam, enda barnet Ett monster underst i en hembyggd va*ningssa"ng Och pa* ha*ll sa*g jag ljusen do" i dimman Precis na"r mo"rkret ta"ndes upp igen Och jag sa*g dig springa o"ver skaren I jakten pa* din sagolika vy Och du la"rde mig att fullsta"ndigt fo"rsvinna In i dina tankar,i ditt huvud sta*r jag fri Ge mig en vinterdrog Ge mig allt du har Kom nu, jag a"r kroniskt la*g Bara mo"rkret ho"rs I ditt o"ga var en storm jag sa*g Som sommarsno" I do"da vinkeln ser jag allt du go"r Och da"r kommer dom jag ser dom mellan tra"den Sna"lla kan du hja"lpa mig att fly Deras o"gon a"r som mareld o"ver va"rlden Jag kryper da"r i askan, fa*gel Fenix fo"dd som ny Ge mig en vinterdrog Ge mig allt du har Kom nu, jag a"r kroniskt la*g Bara mo"rkret ho"rs I ditt o"ga var en storm jag sa*g Bla*sa sommarsno" I do"da vinkeln ser jag allt du go"r Ge mig en vinterdrog Ge mig sommarsno" Kom nu, jag a"r kroniskt la*g Bara mo"rkret ho"rs I ditt o"ga dansar stormar sma* Men det a"r du som fo"r I do"da vinkeln ser jag allt du go"r -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 218.175.87.45