精華區beta lyrics 關於我們 聯絡資訊
Text: J. Berg Musik: J. Berg/M.Sko"ld Skiva: Du & jag do"den En isig vind o"ver vattnet ba"r ett eko fra*n de do"das va"rld En ha"lsning fra*n ett svartsjukt ha*nfullt hav Och vintern sliter pirens skjul, river lyktor fra*n en firad juli fra*n pariserhjulets skelett av tra" och sten (Jag vill ha dig, du a"r min du a"r bara min) (Jag vill ha dig, jag a"r din jag a"r bara din) Inne i staden ra*der sta"ndigt la*gsa"song Och restaurangerna sta*r tomma a*ret om Och pa* barer kla"nger vraken fast Vi so"rjer en fo"rlorad last Och sno"n hja"lper spillrorna i land Svarta grenar skymmer huset vitt Har inte varit ha"r sen allt var ditt En till salu-skylt som ta"cks av sno" och sand Och pa* verandan sjunger vindspelet din sa*ng Och tomma fo"nster sta*r och sla*r nu natten la*ng Och gamla minnen a"r som flagorna som yr Mot en himmel av ja"rn och gift och bly Som en Romeo i jeans pa* din balkong Jag a"r skuggan vid din ska"rmdo"rr a"n en ga*ng Och din kla"nning a"r som trasor i min hand Och jag la"mnar inga fotspa*r ens i sand -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 218.175.87.45 ※ 編輯: firth 來自: 218.175.87.45 (03/31 20:55) ※ 編輯: firth 來自: 218.175.87.45 (03/31 20:58)