精華區beta lyrics 關於我們 聯絡資訊
※ 引述《ELISAA (小栗子)》之銘言: : 一個法國歌手Serge Gainsbourg的ELISA. : 誰有這個歌詞阿...麻煩寄給我好嗎?;) : merci beaucoup! 不確定我找的是不是 應該是啦 只是這是在法文網站找的 而我又不會法文 -_- 所以不能很肯定 如果是的話那就...佩服我吧 :P 後段有英譯 Elisa (Serge Gainsbourg studio version) Elisa, Elisa, Elisa Saute moi au cou Elisa, Elisa, Elisa Cherche-moi des poux, Enfonce bien les ongles, Et tes doigts delicats Dans la jungle De mes cheveux Lisa Elisa, Elisa, Elisa Saute moi au cou, Elisa, Elisa, Elisa Cherche-moi des poux, Fais-moi quelques anglaises Et la raie au milieu On a treize Quatorze ans a nous deux Elisa, Elisa, Elisa Les autr's on s'en fout Elisa, Elisa, Elisa Rien que toi, moi, nous Tes vingt ans, mes quarante Si tu crois que cela Me tourmente Ah non vraiment Lisa Elisa, Elisa, Elisa Saure moi au cou Elisa, Elisa, Elisa Cherche moi des poux, Enfonce bien les ongles, Et tes doigts delicats Dans la jungle De mes cheveux [unauthorized translation] Elisa Elisa Elisa swing around my neck Elisa Elisa Elisa for fleas please do check And plunge your tender fingers And nails so delicate Through the jungle of my long hair Lisa Elisa Elisa Elisa swing around my neck Elisa Elisa Elisa for fleas please do check And make me little English girls so that the golden mean is ours a dozen years as one or maybe thirteen Lisa Elisa Elisa Elisa they're all mad its true Elisa Elisa Elisa not like me and you you might be 21, but I'm just 43 you think it might torment a soul That's just not me, Lisa! Elisa Elisa Elisa swing around my neck Elisa Elisa Elisa for fleas please do check And plunge your tender fingers And nails so delicate Through the jungle of my long hair Lisa -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.twbbs.org) ◆ From: h52.s56.ts30.hinet.net